Správa nemovitostí vyžaduje:
- evidence smluvních vztahů a poskytovaných služeb
- evidence a vyhodnocování objektů (domy, byty, prostory, …)
- přípravu rozúčtování nákladů na energie a služby
- fakturace služeb
Správa nemovitostí je specializovaným oborovým řešením informačního systému HELIOS Orange. Je určena subjektům, které se zabývají správcovstvím nebytových či bytových prostor, ať už se jedná o řešení nájemní agendy nebo poskytování dalších souvisejících služeb.
Díky možnosti volného nastavení je řešení vhodné pro všechny druhy nemovitostí - domy, byty, obchody, technické budovy apod., které jsou v systému evidovány jako tzv. objekty. Objekty je možné evidovat ve strukturálních vazbách (např. dům – byt – místnost, …), což umožňuje logické rozpočítání nákladů a výnosů podle volitelných parametrů (m2, osoba, …).
K objektům prostorového typu (nemovitostem) je možné přiřazovat další vybavení podle potřeby – předměty, technická zařízení apod.
Vedle ekonomických údajů jsou u jednotlivých objektů v systému evidovány rovněž technické informace, které slouží např. k zajištění údržby objektů - ať už se jedná o běžné provozní zásahy nebo specializované revize technických zařízení, kalibrace měřidel spotřeb apod. Pro výkon těchto činností je možné stanovit odpovídající plány a následně evidovat patřičné dokumenty a protokoly.
V jednom systému jsou tak zabezpečeny všechny procesy a činnosti poskytovatele – od provozně technických přes obchodní až po účetní a obecně ekonomické.
S naším řešením získáte:
- přehlednost evidencí - logické uspořádání informací o prostorách, jejich majitelích, nájemcích, smlouvách, údržbě apod.
- volitelný rozsah zadávání - možnost pracovat s kompletními a detailními informacemi nebo pouze základní evidencí (pro menší správce)
- snadné vyhledávání informací - vícenásobné filtrování, vlastní uživatelské sestavy, nastavitelné parametry vyhledávání
- spolupráci s jinými agendami - možnost využít další moduly a funkce celopodnikového informačního systému HELIOS Orange, nejen v souvislosti se správou nemovitostí, bez migrací dat a dodatečného softwarového propojování
- příjemné uživatelské prostředí - jednoduché ovládání, stejné principy ve všech agendách, srozumitelná navigace a podrobná nápověda
Příklady oblastí, ve kterých pomáháme firmám z oboru maloobchodu a velkoobchodu díky softwaru HELIOS Orange:
- nájemní případy, smlouvy
- různé druhy nájmů (dle plochy, dle osob, paušální)
- evidence podlahových ploch, vybavení prostor, osazení měřidly
- osazení měřidly spotřeb energií - sledování naměřených hodnot jejich odvozené přepočty a kontroly
- ceníky služeb a energií s více úrovněmi a volitelnou časovou platností
- platební kalendáře (zálohové listy), cenové dodatky smluv
- zpracování a hromadné generování nedaňových a daňových záloh, dílčích plnění a výsledných vyúčtování (s vazbou na naměřené hodnoty)
- hromadné automatické párování přijatých plateb (banka, pokladna, SIPO)
- sledování salda nezaplacených záloh a salda vystavených faktur
- výpočet hodnot ke kalkulačnímu datu, výpočet fakturačních hodnot k datu fakturace, možnost nastavení vlastních fakturačních vzorců
- detailní rozpad nákladů a výnosů, jejich rozúčtování/přeúčtování, práce s dohadnými položkami
- možnost poskytnutí informací pro koncové zákazníky pomocí webového rozhraní (zákaznický webový portál)
Přidaná hodnota
Máte speciální požadavky a už teď víte, že budete potřebovat pro svou činnost individuální úpravy? Systém přizpůsobíme tak, aby Vám vyhovoval. A pokud to nebude stačit, vytvoříme zcela nové funkce podle Vašeho zadání. Napište nám to do formuláře níže (v patičce stránky), anebo kontaktujte přímo našeho kolegu Tomáše Krumphanzla.