Doplňková řešení HELIOS iNuvio

E-shop (B2B, B2C)

E-shop (B2B, B2C)

Moderní a kvalitní nástroj pro internetové obchodování (B2B i B2C) s přímým napojením na informační systém HELIOS iNuvio zajišťuje tzv. MajorShop.

Zdrojem i cílem dat pro aplikaci MajorShop je samotný systém HELIOS iNuvio. Výchozím modulem je Skladové hospodářství a obchod, který zajišťuje základní chod e-shopu (objednávky, slevový systém, dokumenty, návazné doklady, organizace atd.). K oboustranně zabezpečeným (šifrovaným) přenosům veškerých dat ze systému do e-shopu a naopak, slouží klientská aplikace. MajorShop zabezpečuje veškeré dnes běžně využívané funkce e-shopu.

  • Napojení na platební brány i externí výdejní místa
  • Možnost implementace libovolné grafiky
  • Elektronická evidence tržeb
  • Automatické exporty na zbožové vyhledávače
  • Napojení na Google Analytics i další nástroje pro sledování návštěvníků i konverzí

MajorShop je naše vlastní řešení. Více informací naleznete na produktovém webu www.majorshop.cz.

Řízení a sledování výroby (MES)

Řešení určené pro online sběr dat pomocí standardních počítačů nebo zařízení s dotykovou obrazovkou.

Typickým příkladem použití navrhovaného řešení je evidence výrobních operací, případně vytváření skladových pohybů v reálném čase. Jedná se o jednoduchý a přehledný editor pro zadávání údajů. Pro přihlášení zaměstnance je možné využít snímače čipových bezkontaktních karet. Výhodou řešení je možnost bezpapírové evidence sběru dat ve výrobě i skladech.

  • Pokročilé plánování výroby
  • Odvádění práce pomocí čárových kódů
  • Odvádění práce pomocí dotykových obrazovek
  • Sběr dat ze strojů a jiných technologických zařízení v reálném čase
  • Zavedení bezpapírové evidence ve výrobě
  • Zajištění zpětné dosledovatelnosti (traceabilita)
  • Odpis materiálu v reálném čase, včetně šarží a výrobních čísel
  • Značení výrobků, čárové kódy, VDA etikety
  • Vyhodnocování klíčových výrobních ukazatelů

Řízení a sledování výroby (MES)

Řízení skladů (WMS)

Řízení skladů (WMS)

Systém pro řízení skladů představuje komplexní online řešení pro automatizaci evidence skladových procesů v nejrůznějších oborech podnikání. Toto řešení nalezne své využití jak v malém skladu, tak i ve velkém logistickém centru.

  • Příjem, včetně návaznosti na objednávku nebo výrobní příkaz
  • Výdej, včetně návaznosti na expediční příkaz nebo došlou objednávku
  • Evidence meziskladových převodek
  • Podpora evidence výrobních čísel a šarží, včetně data expirace
  • Evidence skladových pozic, navigace skladem
  • Inventura skladu

Docházkový systém

Díky docházkovému systému, který je přímo napojený na HELIOS iNuvio, můžete jednoduše sledovat a vyhodnocovat docházku zaměstnanců, a to nejen uvnitř budov. Pomocí chytrých zařízení nebo i webového prohlížeče jednoduše vkládáte docházku, u které může být doplněna také GPS pozice či jakákoli poznámka.

  • Moderní a jednoduché píchačky pro zaměstnance
  • Plánování směn
  • Vykazování práce na jednotlivé projekty
  • Jednoduše nastavitelné výpočty přesčasů, příplatků či stravenek

Docházkový systém

Správa dokumentů (DMS)

Správa dokumentů (DMS)

Řešení pro komplexní problematiku ukládání, správy a práce s elektronickými a naskenovanými dokumenty a datovými zprávami.

Řešení, které zajišťuje řízení toku dokumentů a úkolů napříč firmou. Každý dokument je popsán metadaty, podle nichž lze dokumenty efektivně vyhledávat, třídit nebo filtrovat. Velmi rychle tak najdete vše, co potřebujete a vyhnete se složitému vyhledávání dokumentů v šanonech nebo v adresářích na počítači.

  • Bezpečné ukládání dokumentů
  • Rychlé a efektivní vyhledávání
  • Schvalování dokumentů
  • Přístup k dokumentům přímo z informačního systému HELIOS
  • Snížení nákladů na kopírování

Automatické vytěžování dat z dokumentů (OCR)

Systém pro automatické vytěžování (rozpoznávání) požadovaných údajů z naskenovaných a elektronických dokumentů (z faktur, dodacích listů, formulářů).

S tímto řešením odpadá uživateli nejen práce s přepisováním informací do systému, ale také manuální vytváření záznamů a přiřazování dokumentů.

  • Automatizace vstupů dat a dokumentů do firmy
  • Úspora času při přepisování dat z dokumentů
  • Snížení chybovosti přepsaných dat díky automatickým kontrolám
  • Vytěžování libovolných typů dokumentů

 

Automatické vytěžování dat z dokumentů (OCR)

Elektronická výměna dat (EDI)

Elektronická výměna dat (EDI)

EDI komunikace umožňuje uživatelům elektronickou výměnu strukturovaných dat s dodavatelskými či odběratelskými softwary.

  • Rychlejší tok dokladů
  • Snadná archivace dokladů
  • Omezení chybovosti
  • Možnost efektivně plánovat výrobu, obchod a zásobování

Expedice zásilek

Řešíte komunikaci s přepravci? My ji vyřešíme za vás. Řešení pro expedici zakázek s napojením na HELIOS iNuvio podporuje více jak 20 přepravců – českých, slovenských i mezinárodních. Každý uživatel tohoto řešení si jej může nastavit dle svých potřeb a požadavků a tím si expedici maximálně zjednodušit.

  • Sledování stavu zásilky
  • Jednotlivé nebo hromadné vygenerování štítků
  • Vysoká variabilita nastavení

Expedice zásilek

Online tržiště (Marketplaces)

Online tržiště (Marketplaces)

Jedná se o řešení propojující IS HELIOS s online tržišti jako je Alza Marketplace, Amazon, Kaufland, Allegro aj. Toto propojení má za úkol zajistit vystavení produktů na výše zmíněných tržištích a zároveň následně přenášet objednávky do IS HELIOS.

Nyní můžete využít naše napojení na BaseLinker, čímž jednoduše zajistíte nabídku svých produktů zákazníkům na marketplacech nejen v Česku a na Slovensku.

  • Napojení na desítky marketplaců na jednom místě
  • Jednoduchá správa produktů a objednávek z IS HELIOS iNuvio
  • Pro prodej na marketplacech NENÍ nutné mít vlastní e-shop

Plánování tras

Řešení poskytuje integraci mapových služeb do prostředí HELIOS iNuvio.

Funkcionalita modulu umožňuje vizualizovat na mapě polohu libovolné adresy (mapu zákazníků, nakládky a vykládky, servisovaných zařízení apod.), hromadně načítat geografické souřadnice pro jednotlivé adresy v nevizuálním režimu, zobrazovat trasu podle průjezdních adres a na požádání tuto trasu optimalizovat.

  • Snížení přepravních nákladů
  • Zrychlení přípravy plánu dopravy
  • Zlepšení zákaznického servisu

Plánování tras

Roger platba

Roger platba

Zkrácení splatnosti faktur na 3 dny a řešení problému s cash flow ve spolupráci s fintech platformou Roger.

Plug-in Roger Platba umožňuje pohodlné zasílání faktur s dlouhou splatností z prostředí HELIOS iNuvio přímo k profinancování. Díky tomu nemusíte čekat, až váš odběratel zaplatí, a peníze budete moci ihned investovat zpět do vašeho podnikání. Faktury, u kterých chcete zkrátit splatnost, jednoduše označíte ve svém prostředí IS HELIOS. Do 3 dnů obdržíte na váš účet 75 % z hodnoty faktur a zbylých 25 % dostanete po zaplacení odběratelem.

Chcete vědět více
o doplňkových řešeních HELIOS iNuvio?

Nezáleží, v jakém oboru podnikáte,
HELIOS iNuvio vám poskytne přesně
ty funkce, které jsou pro vás nezbytné.