1. Úvodní stránka
  2. Novinky
  3. Rady a tipy
  4. Představujeme komunikační aplikaci pro firmy a jejich zaměstnance - Plusco

Představujeme komunikační aplikaci pro firmy a jejich zaměstnance - Plusco

O cestě, jak rozšířit svůj Helios přes platformu AVA Place, jsme vás již informovali. Nyní bychom vám rádi představili konkrétní aplikaci – Plusco, díky které můžete všem svým zaměstnancům sdílet cílený obsah informací. Aplikace Plusco je tak další možností, jak posílit komunikaci ve firmě a rozšířit svůj ERP systém Helios Inuvio.

Co je Plusco?

Plusco je moderní HR aplikace, která vtáhne vaše zaměstnance do dění firmy. Šetří náklady, digitalizuje a zjednodušuje interní komunikaci.

Jak se Plusco používá?

Plusco funguje jako mobilní aplikace na chytrém telefonu s operačním systémem Android nebo iOS nebo ji můžete používat prostřednictvím webového prohlížeče na svém počítači.

Velkou výhodou této aplikace je také to, že se dá propojit i s dalšími aplikacemi, které zaměstnanci používají. Ať už to jsou docházkové systémy, ERP či dokumentové aplikace.

helios plusco vizual

Co najdou zaměstnanci v aplikaci Plusco?

  • Aktuality a firemní dění – zaměstnanci si mohou prohlídnout moduly Zprávy, Galerii, Kalendář a události či Magazín.
  •  Informace o firmě – podělte se svými zaměstnanci o tom, co jste již vybudovali a co vás společně čeká. S tímto sdílením vám pomohou moduly jako Milníky, Strategie, Organizační struktura, Kariéra a Benefity.
  • Dotazy a zpětná vazba zaměstnanců – nejlepší způsob, jak zjistit co vaši zaměstnanci potřebují nebo jaký mají názor na konkrétní témata. Využijte Dotazníky, Krátkou anketu nebo Dotazy a návrhy.
  • Budování komunity – dejte svým zaměstnancům možnost komunikovat i mezi sebou a posilujte tak firemní interaktivitu pomocí modulů Soutěže, Bazar nebo Spolujízda.
  • Firemní rozcestník – vaši zaměstnanci se ve firmě lépe zorientují díky modulům Kontakty, Praktické informace, Dokumenty, Užitečné odkazy a nebo FAQ – často kladené dotazy.
  • Osobní zóna zaměstnance – zaměstnanec má všechny svoje osobní informace pod kontrolou díky modulu Můj profil, Docházka a dovolená, Rozpis směn, Výplatnice a Moje dokumenty.
  • Interaktivní prvky a doplňky – Plusco vám pomůže s propagací důležitých informací a sdělení. Většího dosahu docílíte s moduly Dashboard, Propagační panel, Countdown a Pop-up okna.

Nevíte, jak komunikovat se zaměstnanci, kteří nemají firemní PC?

Potřebujete zvýšit angažovanost ve firmě?

Chcete snížit náklady na fluktuaci a zároveň se stát moderní firmou, která staví na lidech?

Pak je pro vás Plusco správnou volbou.

V případě zájmu o více informací o aplikaci Plusco nás neváhejte kontaktovat.

Tým Helios Inuvio 

PC HELP, a.s.