Pozvánka na webinář QMS - Řízení jakosti

Vážení zákazníci,

QMS - Řízení jakosti se v současném tržním a vysoce konkurenčním prostředí stává nezbytnou součástí většiny podnikatelských subjektů. Nejedná se přitom pouze o deklaraci odpovídajících certifikátů jakosti obchodním partnerům, ale především o takové nastavení a řízení firemních procesů, které trvale sleduje a ovlivňuje kvalitu dodávaných výrobků/služeb, výši interních nákladů spojených s reklamacemi výrobků/služeb apod.

Řízení jakosti je v systému Helios Orange reprezentováno agendou QMS. Tato agenda pokrývá klíčové procesy související s řízením, měřením a plánováním činností organizace, vedoucích ke zlepšení výkonu společnosti. Hlavní přidanou hodnotou je komplexnost a plná integrace v systému, která zajistí efektivní a jednoduchou práci v klíčových procesech.

QMS je široké téma, proto jsme rozdělili informace do dvou bloků – dvou termínů. Vyberte si témata, která Vás zajímají a přihlaste se na jeden či oba webináře.

Termíny

  • 1. webinář - QMS I se koná 6. 9. 2017 od 9:00 do 10:30 - přihláška
  • 2. webinář - QMS II se koná 13. 9. 2017 od 9:00 do 10:30 - přihláška

Webináře jsou ZDARMA.

Zúčastníte se? Dejte nám vědět do 30. 8. 2017.

Informace o webinářích

  • Pro webinář je potřeba nainstalovat Adobe Connect.
  • Přihlašujte sebe i své kolegy pomocí formuláře níže, prosíme nejpozději do 30. srpna 2017.
  • Webináře povede pan Martin Holík.

Program webinářů

1. webinář - QMS I2. webinář - QMS II

Reklamace od odběratelů

  • Představení modulu
  • Evidence reklamace odběratele
  • Evidence příčin reklamace
  • Úkoly a plnění úkolů plynoucích
    z reklamace
  • Generování objednávky na opravu
    reklamace
  • Představení přednastavených tiskových
    výstupů a 8D report pro odběratele
  • Vyhodnocení reklamací

Reklamace vůči dodavatelům

  • Představení modulu
  • Evidence reklamace dodavatele
  • Ukázka přednastavených tiskových
    formulářů
  • Úkoly a plnění úkolů v souvislosti
    s reklamací
  • Vyhodnocení reklamací

Vztahy s obchodními partnery

  • Představení modulu
  • Evidence zadávaných hodnot
  • Nastavení a evidence počítaných hodnot
  • Vyhodnocení v modulu vztahy
    s obchodními partnery

Řízení auditů - neshody

  • Představení modulu
  • Evidence interních neshod
    a jejich vyhodnocení
  • Evidence nápravných opatření
    a jejich vyhodnocení
  • Plán a řízení auditů

Správa měřidel

  • Představení modulu
  • Evidence měřidel
  • Plán kalibrace měřidel
  • Evidence servisních organizací
  • Evidence protokolů o měření

Údržba strojů a zařízení

  • Představení modulu
  • Evidence strojů a zařízení
  • Plán údržby strojů a zařízení
  • Úkoly údržby
  • Evidence náhradních dílů

Řízená dokumentace

  • Představení modulu
  • Evidence řízených dokumentů
  • Schvalovací proces dokumentace
  • Vazba na modul Workflow

Pokud si přejete přihlásit více osob, vyplňte formulář pro každého účastníka (do 30.8.2017).

Těšíme se na Vaši účast na webináři!

Ráda Vám zodpovím jakýkoliv dotaz,
Ing. Jolana Vávrová
Obchodní zástupce Helios Orange
+420 603 558 752
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

footer-contact

Obchodní
zástupce

Jolana Vávrová

Obchodní zástupce HELIOS
603 558 752

Podpora
pro zákazníky

568 858 031
denně od 7:00 do 16:30 hod
Nahoru